Menu Zamknij

Prelegenci

Prelegenci

Filip Sobel

Staffly

CEO & Founder platformy Staffly – aplikacji dopasowującej osobowość kandydata do pracy, nominowanej do nagrody Fintech Summit 2021&2022 w kategorii “HR Tech” i Symbol Innowacji 2022 oraz finalista Startup Contest podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego 2023.

W zespole na co dzień pełni także dodatkowo funkcje New Business Manager, Product Owner oraz Head of Marketing. Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, prywatnie miłośnik piłki nożnej i muzyki elektronicznej, znajduje w sobie zacięcie marketingowe na bazie obserwacji trendów rynkowych. Wierzy, że innowacje w HR biorą się z potrzeby postępującej automatyzacji procesu rekrutacji i istoty osobowości, kompetencji i zachowań kandydatów – z tego wziął się też pomysł na platformę Staffly.

Laureat Forbes Leaders of the Future, Young Tech Disruptor 2022, Innowacyjny Lider 2023.

Mentor Akademii Leona Koźmińskiego, prelegent wielu wydarzeń, prowadzący warsztaty i spotkań z entuzjastami startupów oraz nowych technologii, organizator okolicznościowych webinarów dla branży HR, a także… autor e-booka “Jak w wieku 23 lat zbudowałem startup warty 10 mln PLN”.

dr Anna Martens

OnData

Prezes spółki OnData, firmy badawczo-szkoleniowej. Tytuł doktora nauk humanistycznych zdobyła na paryskiej Sorbonie, przez ponad 11 lat była wykładowcą i pracownikiem naukowym WSIiZ. Ma doświadczenie w badaniach społecznych i medioznawczych. Łączy merytoryczną wiedzę z praktyką. 

Specjalizuje się w badaniach Customer i User Experience, prowadzi analizy behawioralne i szkoli z Data Storytelling, czyli umiejętności komunikowania i prezentowania danych. Od pięciu lat prowadzi ze wspólniczką własny biznes, wspierając firmy w lepszym rozumieniu rynku i konsumentów.

Joanna Kamińska

Go 4 HR

Od 15 lat dba o najlepsze praktyki HR i EB w polskich firmach. Jest HRowcem, wykładowcą akademickim, marketingowcem, trenerem i psychologiem. Obecnie prowadzi butikową firmę – Go 4 HR, w ramach której wdraża działania HR do firm, realizuje projekty i szkolenia z obszaru HR oraz wizerunku pracodawcy. 

Buduje działy HR od podstaw, wspiera menedżerów, szkoli osoby, które chcą rozpocząć swoją HRową drogę lub wznieść swoje działania na wyższy poziom.

Józef Kącki

Leaders Island

Twórca i CEO Leaders Island – doświadczony menedżer, twórca programów szkoleniowych i inspirujący mówca. Józef zbierał doświadczenie przez 10 lat w branży IT, kierując działami PM, marketingiem i professional services. Był dyrektorem zarządzającym pierwszej spółki notowanej na giełdzie New Connect. 

Umiejętności menedżera, a potem lidera budował w oparciu o szkolenia, studia MBA i wskazówki mentorów. Od wielu lat wspiera liderów w rozwoju i szukaniu optymalnych rozwiązań do podejmowania wyzwań, które pojawiają się na ich zawodowej ścieżce.

Anna Jankowiak

Grywit

Kobieta, która zmienia świat za pomocą gier, ale nie takich przez które zarywasz noce i tłuczesz wrogów 😉  Od 8 lat prowadzi www.grywit.pl – wielokrotnie nagradzany biznes związany z grywalizacją, edukacją, ochroną środowiska oraz work-life balance. Ma także 2 młodsze spółki – www.justmotive.com 
oraz www.aminnosys.com, które rozwija na rynkach zagranicznych. Jest wulkanem energii o wielu pasjach. 

Kiedy odrywa się od świata biznesu zamienia się wydającą płyty wokalistkę, aktorkę teatralną, podróżniczkę oraz działaczkę na rzecz fundacji dla dzieci i młodzieży oraz rozwoju zawodowego kobiet.

Róża Szafranek

Founder & CEO HR Hints, Owner & CEO Culturivy

Founder & CEO HR Hints, pierwszego butiku HR w modelu subskrypcyjnym. Ekspertka HR z doświadczeniem psychologicznym i menedżerskim. Liderka w branży tech, która współtworzyła startupy z udanymi exitami (m.in. akwizycja przez FedEx o wartości $228 mln) i wyjściami na giełdę. 

Wraz ze swoim zespołem Róża wsparła ponad 80 firm w dwa lata, ucząc liderów, jak prowadzić organizacje oparte na zaangażowanych ludziach, którzy dostarczają. Do portfolio spółek jej oraz jej zespołu należą m.in.: ShopRunner (by Fedex), Codewise (by CentralNic), Going (by empik), Kulczyk Investments, Inovo Venture Partners, Ramp Network, Infermedica, Aleph Zero, LiveKid, Vue Storefront, JOKR, Foodsi, Tech to the Rescue, Archdesk, edrone, Market One Capital, Radio357, Plente, G2J Consulting, Endego.

Róża jest mentorką w InCredibles, programie mentorskim Sebastiana Kulczyka oraz w międzynarodowych akceleratorach i organizacjach m.in. Founder Institute, 1871 Chicago, P33 Chicago, TechRise i mHUB Chicago. Została wyróżniona m.in. na liście 100 Kobiet 2022 wg Forbesa, 100 najbardziej inspirujących kobiet ekosystemu startupowego CEE według Vestbee VC i 23 Kobiet Roku 2023 wg My Company Polska.  

Wykładowczyni akademicka (m.in. Uniwersytet Jagielloński), speakerka na kluczowych eventach branżowych (m.in. Inforshare, EKG), autorka pierwszego polskojęzycznego produktu online poświęconego rekrutacji w IT. Już jesienią 2023 premierę będzie miała jej książka, opisująca autorską metodę budowania kultur organizacyjnych: “Culturivy: The Power of Changing a Workplace”. 

Joanna Kotzian

Współzałożycielka Well.hr

Współzałożycielka Well.hr, ekspertka w badaniu wellbeingu pracowników i budowaniu strategii dobrostanu. Od ponad 20 lat działa w branży doradczej, od 5 lat wspólnie z klientami i partnerami Well.hr zmienia na lepsze miejsca pracy. Prowadzi badania, tworzy i realizuje programy i strategie wellbeingu, prowadzi szkolenia, dzieli się swoją wiedzą w publikacjach.

 Poza wellbeingiem wśród jej zawodowych pasji są kultura organizacyjna, budowanie pozytywnych doświadczeń kandydatów i pracowników, badania wizerunku pracodawcy, budowanie zaangażowania pracowników, employer branding oraz zarządzanie różnorodnością. Wykładowczyni na studiach podyplomowych Pozytywna organizacja na ALK w Warszawie.

Firma Well.hr
 powstała w 2018 r. Została założona przez konsultantów i praktyków, których łączyły wieloletnie doświadczenia w obszarze HR i komunikacji, potrzeba zmieniania miejsc pracy na lepsze i przekonanie, że HR to temat o ludziach i dla ludzi, więc trzeba o nim mówić prosto i praktycznie.

Specjalizujemy się w obszarach: wellbeingu, employer brandingu, diversity&inclusion, budowaniu kultury organizacyjnej, zaangażowania oraz w komunikacji wewnętrznej. Prowadzimy badania, tworzymy strategie, prowadzimy kampanie i wdrożenia oraz dzielimy się wiedzą – w publikacjach, raportach, podczas konferencji i webinariów. Jesteśmy autorami badania Wellbein@Work Index oraz pierwszej w Polsce bazy pracoumilaczy.

Bartłomiej Sapała

Trener, coach i konsultant.

Trener, coach i konsultant. Szkoli z zakresu sprzedaży, zarządzania i efektywności osobistej. Doświadczenie w zarządzaniu zdobywał w firmie Decathlon. Po dwuletnim okresie szkolenia we Francji, przez 10 lat rozwijał Decathlon w Polsce jako dyrektor pierwszego sklepu, a następnie dyrektor operacyjny.

Prowadzi kompleksowe projekty szkoleniowo-doradcze dla firm. Autor publikacji i współautor książek biznesowych. Prowadzi zajęcia z efektywności osobistej na podyplomowych studiach dla HR BP na Akademii Leona Koźmińskiego.
W pracy trenerskiej i coachingowej wykorzystuje Analizę Transakcyjną. Ukończył Akademię Analizy Transakcyjnej.
Certyfikowany trener FRIS, Leaders L.E.A.D i WIAL (AcXon Learning).
W ciągu 13 lat pracy trenerskiej przeprowadził szkolenia w ponad 100 firmach. Pasjonat sportu, jogi, języków obcych i rozwoju osobistego. Mąż i ojciec, który lubi spędzać czas z rodziną.

dr Magdalena Popek

Psychologia Biznesu - Szkolenia Firmowe

Psycholog biznesu, trener biznesu, doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauk o komunikacji społecznej i mediach. Szkoli właścicieli firm i kadrę zarządzającą w zakresie psychologicznych aspektów zarządzania i budowania zespołu. 

Specjalizuje się w zarządzaniu informacją i komunikacją w firmach. Szkoli, pomaga ustrukturyzować komunikację w firmach. Wyznaje zasadę ciągłego, nieustannego rozwoju i samodoskonalenia w myśl zasady “Firma zaczyna się w głowie”.  Uczy w sposób praktyczny od 2014 roku kadrę zarządzającą z wszystkich branż. Absolwentka psychologii stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Szkoły Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.

Dr Stanisław Wojnicki

Certyfikowany interim manager

Specjalista w zakresie strategii zarządzania kadrami z trzydziestoletnim doświadczeniem jako menedżer w korporacjach międzynarodowych, konsultant i nauczyciel akademicki. Od 2013 roku prowadzi własną firmę doradczą SW Mentoring i realizuje projekty interim management w przedsiębiorstwach w całej Polsce. Autor licznych artykułów oraz książki o zarządzaniu pokoleniami w firmie „Różne pokolenia, jedna organizacja. 

Cztery wymiary zarządzania wiekiem w firmie” (Warszawa 2015). Członek zarządów Polskiego Stowarzyszenia HR oraz Stowarzyszenia Interim Managers SIM.

Anika Osmólska

Head of People and Culture

W TRAFFIT pełni rolę Head of People and Culture w poczuciu powołania i misji tworzenia przyjaznego i rozwojowego miejsca pracy oraz łączenia tego z celami biznesowymi. Zależy jej na edukacji innych organizacji, że pracownik to przede wszystkim człowiek i największa wartość firmy. 

Dbanie o procesy HRowe, rekrutacyjne, kulturę organizacyjną to coś co sprawia jej ogromną satysfakcję. Nieustannie szuka innowacyjnych sposobów na ich ulepszanie. Prywatnie miłośniczka pieczenia w wersji na słodko oraz podróży.

Paweł Skrzeliński

Compensation & HR Analysis Manager, PEPCO Europe

Po początkowym okresie poszukiwania miejsca w ramach funkcji HR (badanie rynku wynagrodzeń, konsulting HR, agencja headhunterska), od ponad 13 lat jestem związany przede wszystkim z Comp&Ben i obszarami pokrewnymi (Kontroling Personalny, system IT dla HR (Teta, Workday, SAP), Administracja i Payroll). Pracowałem między innymi dla Deloitte, Grupy Żywiec, Grupa Cersanit, Faurecia Automotive, FM Logistics. Obecnie jako Reward and HR Analyses Manager w firmie PEPCO jestem odpowiedzialny w skali całej Europy (18 krajów) za koszty personalne, systemy wynagrodzeń i raportowanie HR.Finalista konkursu Wolters Kluwers „Top HR Manager” w edycjach 2015 i 2017. Wierzę w ciągły rozwój. Wyznaję stwierdzenie, że kto pyta ten rządzi.

Finalista konkursu Wolters Kluwers „Top HR Manager” w edycjach 2015 i 2017. Wierzę w ciągły rozwój. Wyznaję stwierdzenie, że kto pyta ten rządzi.

Prywatnie miłośnik Europy Wschodniej oraz aktywnej turystyki. Lubię się przemieszczać. Relatywnie często staram się podróżować, łącząc zwiedzanie z bieganiem. W latach 2018-2019 przebiegłem 24 półmaratony łącznie w 5 krajach. Zimą ubóstwiam biegówki. kilkukrotnie przebiegłem Bieg Piastów na dystansie 50km i 25km. Dodatkowo interesuję się tematami związanymi z finansami osobistymi, co wynika i przekłada się również na zakresu mojej pracy zawodowej.

Joanna Cur

Radca prawny, specjalistka prawa pracy i HR

Jeszcze cztery lata temu była pracownikiem korporacji – m.in. w Banku Pekao S.A. oraz T-Mobile Polska S.A., gdzie spędziła łącznie 20 lat. W wieku 42 lat, pracując na stanowisku managera regionalnego w dziale sklepów własnych T-Mobile Polska S.A., zdecydowała się spełnić odkładane wcześniej marzenie, aby zostać prawnikiem. 

Dostała się na prawo, a potem na aplikację radcowską. W tym roku zdała egzamin na radcę prawnego, a we wrześniu otworzyła wymarzoną Kancelarię Radcy Prawnego Joanna Cur, do czego konsekwentnie dążyła przez ostatnie osiem lat. Wykładowca, szkoleniowiec, mentorka, autorka wielu publikacji, które ukazały się m.in. w: „Forbes Polska”, „Rzeczpospolita”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Gazeta Wyborcza”, „Press.pl”, „HR Business Partner”, „Edukacja Prawnicza”, „HR na Szpilkach”, „Hello Zdrowie”.

Doris Maklewska

Trenerka LinkedIn, konsultantka

Trenerka, konsultantka i propagatorka budowania autentycznej marki osobistej, oraz marki pracodawcy za pomocą LinkedIn i Instagram. Promuje budowanie zdrowej kultury organizacyjnej i empatycznej komunikacji biznesowej Pasjonatka żeglarstwa!

Współpracuje z klientami indywidualnymi i organizacjami. Tworzyła strategie komunikowania marki pracodawcy m.in. dla ConvaTec, lidera urządzeń medycznych czy Korn Ferry, globalnej firmy outsourcingowej. Projektowała strategie rekrutacji m.in. dla Microsoft, GSK czy Whirlpool z wykorzystaniem niestandardowych metod pozyskiwania kandydatów, jednocześnie obniżając koszty procesów.

Na szkoleniach stawia na indywidualne cechy uczestników, opierając się na ich dostępnych zasobach, pokazując ich wpływ na potencjał organizacji.

W trakcie szkoleń wykorzystuje wieloletnie doświadczenie improwizacyjne i narzędzia coachingu prowokatywnego. Jej pierwszy Talent Gallupa, to Woo.

Piotr Szymczak

Dyrektor Rozwoju, Dom Doradczy Wyższe Piętro HR

Piotr swojej codziennej pracy łączy perspektywę marketingu i sprzedaży. Środowisko profesjonalistów HR wspiera w rozumieniu celów, strategii oraz modeli biznesowych, tak by skutecznie odpowiadać na nie taktykami i narzędziami HR. W Domu Doradczym Wyższe Piętro HR, odpowiada za rozwój biznesu. Jest pomysłodawcą oraz prowadzącym cykl „Strategiczne poniedziałki z HR”

Specjalizuje się w rozwoju małych i średnich organizacji, wspiera w zawieraniu partnerstw oraz aliansów strategicznych. Współpracował m.in. z ICAN Institute wydawcą “Harvard Business Review Polska”, Uniwersytetem SWPS, Meet & Grow czy Ringier Axel Springer

Sławomir Łopalewski

Członek Zarządu, Dyrektor zarządzający LUX MED Ubezpieczenia

Menadżer z wieloletnim doświadczeniem w kompleksowym budowaniu biznesu ubezpieczeniowego,
głównie w obszarze bancassurance oraz w modelach wielokanałowych. Znany jest z doskonałego rozumienia aktualnych potrzeb, determinacji w poszukiwaniu rozwiązań oraz nieszablonowego podejścia do zarządzania zespołami i projektami.

Przez ponad dekadę był CEO PKO Ubezpieczenia, wcześniej CEO oraz Członkiem Zarządu odpowiedzialnym za sprzedaż i marketing Nordea Życie, długoletnim członkiem Komisji Rewizyjnej PIU. Przez wiele lat pracował także w firmach doradczych, głównie Deloitte Consulting. Sławomir jest absolwentem IESE Business School/AMP oraz kursów menadżerskich na Harvard Business School i Kellogg School of Management, a także Szkoły Głównej Handlowej i Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Iwona Wencel

CEO - HR Power Mentor

Inicjatorka i CEO microlearningowej platformy rozwojowej dla HR Business Partnerów – HR Power Mentor. HR Executive z blisko 25 letnim doświadczeniem jako senior menedżer i strategiczny partner, doradca zarządów polskich i międzynarodowych firm. Ekspertka i prelegentka licznych konferencji branżowych, podczas których chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi. Twórczyni narzędzi strategicznych dla HR. Jest pasjonatką i prekursorką wdrażania modelu HR Business Partneringu w Polsce. Autorka książki „#HROdNowa. 10 postaw na nowe czasy”.

dr hab. Izabela Stańczyk, prof. UJ

Doktor Habilitowany nauk ekonomicznych w dyscyplinie zarzadzania na UJ

Posiada bogate, kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w HR w grupie kapitałowej. Obszary zainteresowań naukowych koncentrują się na zagadnieniach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, ze szczególnym uwzględnieniem postrzegania wsparcia organizacyjnego, kształtowania zatrudnienia, restrukturyzacji zatrudnienia, zarządzania kompetencjami, doradztwa personalnego, nowych trendów w HR, w tym Green HRM czy AI w procesach HR.

Prelengentka, paneslistka i ekspert na konferencjach naukowych i biznesowych. Stażystka na uczelniach zagranicznych w Sewilli, Bukareszcie, Bratysławie. Autorka lub współautorka ok. 100 publikacji z zakresu HR, w tym 20 monografii, w Polsce i za granicą (Zielone zarządzanie ludźmi. Green HRM (Difin, 2021); W stronę zrównoważonego wynagradzania (WUJ, 2023), Nowe trendy w doradztwie personalnym i zawodowym (Difin, 2019),Wsparcie organizacyjne menedżerów (wyd. WUJ, 2018) Zarządzanie respektujące wartości (Difin, 2016).

Marek Łukaszewski

Trener, konsultant, coach ACC ICF

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
• Trener i konsultant od 2004 roku,
• Coach od 2013 roku
• Od 2004 roku zarządzanie własną firmą szkoleniową
• ponad 4000 godzin szkoleń z zakresu komunikacji interpersonalnej, efektywności osobistej, sprzedaży i obsługi klienta, negocjacji, przywództwa, zarządzania projektami, zarządzania zmianą, zarządzania strategicznego, pozyskiwania środków UE
• ponad 400 godzin coachingu
• ponad 2200 godzin konsultacji/ doradztwa dla firm
• udział w opracowaniu i realizacji ponad 50 projektów szkoleniowo-doradczych

WYKSZTAŁCENIE
• Master of Business Administration – The Nottingham Trent University/ Wielkopolska Szkoła Biznesu
• Coach – Szkoła Główna Handlowa, Warszawa
• Associate Certified Coach – International Coach Federation
• Trener Biznesu – Szkoła Trenerów Biznesu SET, Warszawa
• Akredytowany Ekspert Funduszy Europejskich – Instytut Kształcenia Konsultantów Europejskich
• Magister Sztuki – Akademia Muzyczna Bydgoszcz, skrzypce
PRYWATNIE
• Pasjonat sportu: tenis, jogging i brydż (dawno temu VII miejsce na Akademickich Mistrzostwach Polski)
• Fan muzyki, zwłaszcza skrzypcowej (czasami wykonawca)

Beata Jacak-Drabik

Założycielka i przedstawicielka Belbin Polska

Konsultantka zarządzania biznesem, coach zespołów zarządzających i executive coach, trenerka umiejętności przywódczych, facylitatorka procesów grupowych. Pracuje również jako wykładowczyni akademicka, realizuje się jako badaczka przywództwa zespołowego. Pomaga menedżerom, którzy znaleźli się w kryzysie motywacji odzyskać kierunek i wiarę w siebie. Na co dzień współpracuje z takimi branżami jak: media, finanse, farmacja, energetyka, FMCG i kosmetyczna.

Anna Czurak

Konsultantka HR, Mentorka Kariery

Współpracując z wieloma firmami z różnych branż w ramach prowadzenia procesów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne i menedżerskie, zwraca szczególną uwagę na odpowiedni dobór kandydatów do kultury organizacji, ale przede wszystkim na działania z zakresu Candidate Experience. Wie, że nawet najmniejszy szczegół może zaważyć na odrzuceniu przez kandydata oferty pracy w danej firmie. Podczas panelu dyskusyjnego opowie o efektach WOW w rekrutacji.

Ania Morawiec-Bartosik

Analityczka HR, ekspertka Comp&Ben

Ania Morawiec-Bartosik, analityczka HR, ekspertka Comp&Ben, autorka książek „Liczby w HR. Matematyczne ramy najbardziej ludzkiej części biznesu” i „Wynagrodzenia odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać?”

Doświadczona managerka i analityczka. Tworzy, wdraża i optymalizuje strategie personalne, wynagradzania, oraz mierzenia i poprawy efektywności procesów HR. Wspiera menedżerów oraz zarządy w zakresie pracy z danymi HR i ich interpretacji.Inicjatorka pierwszego w Polsce Badania Stanu Analityki HR, współtwórczyni pierwszego kalkulatora efektywności procesów oraz kosztów rekrutacji i rotacji dla działów HR – HRoptimiser. Założycielka firmy consultingowej z obszaru HRtech – HRrebels. Buduje i tworzy społeczność HR-owców zainteresowanych danymi #HRsięliczy na Facebooku.

Autorka publikacji w tematyce analityki HR i mierzenia efektywności procesów HR-owych, mówczyni wielu konferencji branżowych i wysoko ocenianych szkoleń z zakresu analityki i mierzenia HR a także efektywnego zarządzania wynagrodzeniami.

Analityczka HR, twórczyni narzędzi mierzących efektywność HR oraz autorka metody wyznaczania HR KPI dopasowanych do organizacji. Absolwentka Ekonomii Międzynarodowej na Uniwersytecie Jagiellońskim, od ponad dekady związana z branżą zarządzania zasobami ludzkimi, zarówno od strony biznesowej jak i consultingowej. Stworzyła koncepcję czterech rewolucji funkcji personalnej oraz metodę tworzenia własnych, dopasowanych wskaźników efektywności. Założyła markę HRrebels, w ramach której buduje biznesową wartość działów HR dzięki podejściu opartemu na danych. Występuje jako prelegentka na konferencjach branżowych, na co dzień doradza menedżerom oraz członkom zarządów w tematach komunikacji wynagrodzeń podwyżek oraz w interpretowaniu danych HR.

Alicja Rydel-Ożóg

Współzałożycielka Grupy GRH

Wieloletni praktyk kadr twardych, dla którego prawo pracy z szczególnym uwzględnieniem ustawy u pracy tymczasowej nie ma tajemnic. Od ponad 11 lat specjalizuje się w kadrach i płacach. Jest ekspertem w zakresie płac z szczególnym uwzględnieniem rozliczania pracowników tymczasowych i delegowanych na terytorium Francji.

Jej wiedza praktyczna dotycząca tematyki pracowników tymczasowych pozwala na szerokie doradztwo b2b. Grupa GRH od wielu lat łączy osoby poszukujące pracy z pracodawcami. Usługi rekrutacji, pracy tymczasowej oraz outplacementu cieszą się szerokim zainteresowaniem zarówno na rynku krajowym oraz zagranicznym. Grupa GRH pomaga stworzyć idealne warunki do rozmów o pracy! Dzięki czemu osoby współpracująca z nami oszczędzają czas, wybierają spośród najlepszych oraz budują swój pozytywny wizerunek na rynku pracy.

Karina Jureczko

Manager HR w GRH Polska

W rekrutacji oraz rozległym HR posiada ponad 13-letnie doświadczenie. Zarządzała małymi i średnimi zespołami w agencjach pracy jak również w wewnętrznych departamentach HR. Specjalizuje się w rekrutacjach dla branż z sektorów: lotnictwa, energetyki i szeroko rozumianego przemysłu, a także tworzeniu oraz wdrażaniu strategii zarządzania (w tym zarządzania zwinnego) i ścieżek rozwoju pracowników.

Katarzyna Kordoń

K&K Selekt Human Resources Consulting

General Manager, Recruitment Partner w firmie doradztwa personalnegoK&K Selekt Human Resources Consulting, specjalizującej się od ponad 20 lat w rekrutacji „direct & executive  search”, oraz „Assessment Centre”, kadry menedżerskiej, inżynieryjnej i specjalistycznej dla międzynarodowych firm produkcyjnych i usługowych.

Członek Doliny Lotniczej i wyłączny ekspert w dziedzinie HR. Partner i doradca HR dla Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu. Partner merytoryczny Studiów Podyplomowych – ZZL w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania, która od lat należy do czołówki najlepszych uczelni w Polsce. Certyfikowany konsultant testów psychometrycznych, renomowanej belgijskiej firmy Thalento.

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Akademii Ekonomicznej w Krakowie i Wyższej Szkoły Handlu i Finansów Międzynarodowych.
Zrealizowała ze swoim zespołem i indywidualnie kilka tysięcy projektów rekrutacyjnych i konsultingowych dla nowych inwestycji w Polsce i za granicą; typu greenfield i brownfield, m.in. dla Dell, LG Group, Lear Corporation,, BorgWarner,  Pratt&Whitney, Wabco, Goodrich, VW, Delphi, BSH,  Sikorsky, Hamilton, Deloitte,  Goodyear, Tenneco, Johnson Matthey, Lufthansa, Southco, Umicore, Boeing, LOT, Safran, UTC  i wielu innych.  
Zwolenniczka japońskiej folozofii i koncepcji KAIZEN, którą wdraża w ciągłym doskonaleniu, zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym.

Damian Wójcikiewicz

COO & Co-Founder platformy Staffly

Wielbiciel sprzedaży i analityki, prywatnie pasjonat fantastyki i podróży, absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Od 10 lat związany ze sprzedażą i trade-marketingiem. W zespole Staffly pełni funkcję Chief of Operations, zajmuje się sprzedażą oraz nawiązywaniem relacji b2b. W CV ma takie marki jak Nestle i Henkel.

Lena Czernecka

Trener Biznesu, Facylitator Turkusowej Zmiany, Psycholog, Psychoterapeuta Gestalt

Od ponad 20 lat inspiruję, przewodzę i wspieram jednostki i organizacje budując świadomość, rozwijając inteligencje emocjonalną i odporność psychiczną oraz pomagam liderom w zmianie i przekraczaniu barier na drodze do Turkusu. Specjalizuje się w projektach szkoleniowych z zakresu rozwoju kompetencji menedżerskich, zmiany i budowania zaangażowania oraz szkoleń dla trenerów.

Pracowałam jako trener wewnętrzny w międzynarodowych korporacjach w zakresie m.in. outsourcing usług, farmaceutyka oraz retail, gdzie prowadziłam szkolenia z optymalizacji pracy zespołów zadaniowych i rozwoju kompetencji pracowników na każdym szczeblu organizacji. Obecnie prowadzi roczne projekty rozwoju osobistego w Centrum Counsellingu Gestalt w Krakowie oraz autorskie projekty z zakresu zarzadzania złością i odporności psychicznej w Fundacji Przestrzeń Rozwoju.

EDUKACJA:

Jestem z wykształcenia jest psychologiem – ukończyłam Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, ze specjalizacją psychologia zarządzania, psychologia polityki i reklamy, trenerem biznesu oraz terapeutą Gestalt. Jestem certyfikowanym Trenerem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego II Stopnia. Certyfikowany Doradca Personalny i Trener Biznesu nadany przez superwizora PTP Elżbietę Sołtys. Doskonaląc warsztat trenera biznesu ukończyłam Szkoły Trenerów i Konsultantów Zarządzania Matrik, Wachlarz Kompetencji Trenerskich prowadzony przez Pracownię Psychologiczną, Szkołę Treningu Interpersonalnego prowadzonej przez superwizora PTP Halinę Nałęcz-Nieniewską. Równolegle rozwijałam swoje kompetencje psychoterapeuty Gestalt w Instytucie Integralnej Psychoterapii Gestalt i Associazione Italiana di Counselling we Florencji.

KLIENCI:

Przez 10 lat byłam stałym dostawcą szkoleń dla IBM w Polsce, ponadto współpracuję z firmami takimi jak, Innogy, Ailleron, Svarovski, Merck, Skanska, State Street, Shell, BZWBK, Valeo, Luxoft, Aon-Hewitt, ABB, Loycon, Bim Point, i wiele innych. W ramach szkoleń liderskich przeszkoliłam ponad 5000 osób w sektorze finansowym, księgowym, automotive oraz IT. Realizowałam projekty EFS dla studentów studiów podyplomowych na Akademii Rolniczej oraz Uniwersytecie Jagiellońskim Stworzyłam projekt Business Counsellors gdzie wraz z praktykami biznesu wspieram organizacje, które chcą rozwijać się w kierunku turkusu. Pracuje z zespołami i kadrą zarządzająca prowadząc seminaria, sesje coachingowe oraz szkolenia tematyczne w obszarze samozarządzania, pełni i ewolucyjnego celu.

Dorota Sawicz

Dyrektorka Personalna Grupy LUX MED

 Odpowiada za cały obszar HR Grupy LUX MED, w tym integrację spółek zależnych. Propaguje strategiczne, partnerskie podejście we współpracy z biznesem. W konkursie Pulsu Medycyny otrzymała tytuł najlepszego menadżera HR w ochronie zdrowia. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów MBA na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. 

.

Ukończyła również m.in., podyplomowe studia Prawa Pracy na Uniwersytecie Jagiellońskim, kursy z zakresu zarządzania na National Louis University w Chicago oraz globalny program dla liderów Bupa Advance.

Marcin Wojtoń

Sales Director, Ideo

Doświadczony konsultant i dyrektor sprzedaży. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży nowoczesnych technologii. Zaangażowany w realizację wielu projektów innowacyjnych i rozwojowych. Przygotowuje oraz wdraża strategie marketingowe, komunikacyjne oraz projekty IT dla wiodących marek krajowych i międzynarodowych. Aktywnie pomaga organizacjom w przechodzeniu procesów transformacji cyfrowej.

Kasia Jarymek

Fundatorka & Prezeska Dobrej Fundacji

Od 21 lat szefowa IMAGENCY – Agencji Marketingu Zintegrowanego. Doświadczenie zawodowe zdobywała na stanowiskach managerskich w EMPiK-u,
Browarach Dolnośląskich Piast, Szkołach Języków Obcych Kaplan oraz firmie Moda Wrocław S.A.
Przez 2 lata prezeska Stowarzyszenia Rodziców Dzieci z Dysleksją działającego przy Podstawowej Szkole Terapeutycznej nr 119 we Wrocławiu. Kreatywna, pozytywna, zaraża optymizmem i dobrą energią. W Dobrej Fundacji razem z zaangażowanym zespołem i ekspertami pracuje nad pierwszą ogólnopolską kampanią społeczną na temat mobbingu
i przeciwdziałaniu wszelkim niepożądanym zachowaniom w organizacjach. W ramach kampanii Dobra Fundacja buduje koalicję firm “Razem przeciwko mobbingowi”.