Prelegenci
Filip Sobel
Staffly
CEO & Founder platformy Staffly – aplikacji dopasowującej osobowość kandydata do pracy, nominowanej do nagrody Fintech Summit 2021&2022 w kategorii “HR Tech” i Symbol Innowacji 2022 oraz finalista Startup Contest podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego 2023.
W zespole na co dzień pełni także dodatkowo funkcje New Business Manager, Product Owner oraz Head of Marketing. Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, prywatnie miłośnik piłki nożnej i muzyki elektronicznej, znajduje w sobie zacięcie marketingowe na bazie obserwacji trendów rynkowych. Wierzy, że innowacje w HR biorą się z potrzeby postępującej automatyzacji procesu rekrutacji i istoty osobowości, kompetencji i zachowań kandydatów – z tego wziął się też pomysł na platformę Staffly.
Laureat Forbes Leaders of the Future, Young Tech Disruptor 2022, Innowacyjny Lider 2023.
Mentor Akademii Leona Koźmińskiego, prelegent wielu wydarzeń, prowadzący warsztaty i spotkań z entuzjastami startupów oraz nowych technologii, organizator okolicznościowych webinarów dla branży HR, a także… autor e-booka “Jak w wieku 23 lat zbudowałem startup warty 10 mln PLN”.
dr Anna Martens
OnData
Prezes spółki OnData, firmy badawczo-szkoleniowej. Tytuł doktora nauk humanistycznych zdobyła na paryskiej Sorbonie, przez ponad 11 lat była wykładowcą i pracownikiem naukowym WSIiZ. Ma doświadczenie w badaniach społecznych i medioznawczych. Łączy merytoryczną wiedzę z praktyką. Specjalizuje się w badaniach Customer i User Experience, prowadzi analizy behawioralne i szkoli z Data Storytelling, czyli umiejętności komunikowania i prezentowania danych. Od pięciu lat prowadzi ze wspólniczką własny biznes, wspierając firmy w lepszym rozumieniu rynku i konsumentów.
Specjalizuje się w badaniach Customer i User Experience, prowadzi analizy behawioralne i szkoli z Data Storytelling, czyli umiejętności komunikowania i prezentowania danych. Od pięciu lat prowadzi ze wspólniczką własny biznes, wspierając firmy w lepszym rozumieniu rynku i konsumentów.
Joanna Kamińska
Go 4 HR
Od 15 lat dba o najlepsze praktyki HR i EB w polskich firmach. Jest HRowcem, wykładowcą akademickim, marketingowcem, trenerem i psychologiem. Obecnie prowadzi butikową firmę – Go 4 HR, w ramach której wdraża działania HR do firm, realizuje projekty i szkolenia z obszaru HR oraz wizerunku pracodawcy.
Buduje działy HR od podstaw, wspiera menedżerów, szkoli osoby, które chcą rozpocząć swoją HRową drogę lub wznieść swoje działania na wyższy poziom.
Józef Kącki
Leaders Island
Twórca i CEO Leaders Island – doświadczony menedżer, twórca programów szkoleniowych i inspirujący mówca. Józef zbierał doświadczenie przez 10 lat w branży IT, kierując działami PM, marketingiem i professional services. Był dyrektorem zarządzającym pierwszej spółki notowanej na giełdzie New Connect.
Umiejętności menedżera, a potem lidera budował w oparciu o szkolenia, studia MBA i wskazówki mentorów. Od wielu lat wspiera liderów w rozwoju i szukaniu optymalnych rozwiązań do podejmowania wyzwań, które pojawiają się na ich zawodowej ścieżce.
Anna Jankowiak
Grywit
Kobieta, która zmienia świat za pomocą gier, ale nie takich przez które zarywasz noce i tłuczesz wrogów 😉 Od 8 lat prowadzi www.grywit.pl – wielokrotnie nagradzany biznes związany z grywalizacją, edukacją, ochroną środowiska oraz work-life balance. Ma także 2 młodsze spółki – www.justmotive.com
oraz www.aminnosys.com, które rozwija na rynkach zagranicznych. Jest wulkanem energii o wielu pasjach.
Kiedy odrywa się od świata biznesu zamienia się wydającą płyty wokalistkę, aktorkę teatralną, podróżniczkę oraz działaczkę na rzecz fundacji dla dzieci i młodzieży oraz rozwoju zawodowego kobiet.
Róża Szafranek
Founder & CEO HR Hints, Owner & CEO Culturivy
Founder & CEO HR Hints, pierwszego butiku HR w modelu subskrypcyjnym. Ekspertka HR z doświadczeniem psychologicznym i menedżerskim. Liderka w branży tech, która współtworzyła startupy z udanymi exitami (m.in. akwizycja przez FedEx o wartości $228 mln) i wyjściami na giełdę.
Wraz ze swoim zespołem Róża wsparła ponad 80 firm w dwa lata, ucząc liderów, jak prowadzić organizacje oparte na zaangażowanych ludziach, którzy dostarczają. Do portfolio spółek jej oraz jej zespołu należą m.in.: ShopRunner (by Fedex), Codewise (by CentralNic), Going (by empik), Kulczyk Investments, Inovo Venture Partners, Ramp Network, Infermedica, Aleph Zero, LiveKid, Vue Storefront, JOKR, Foodsi, Tech to the Rescue, Archdesk, edrone, Market One Capital, Radio357, Plente, G2J Consulting, Endego.
Róża jest mentorką w InCredibles, programie mentorskim Sebastiana Kulczyka oraz w międzynarodowych akceleratorach i organizacjach m.in. Founder Institute, 1871 Chicago, P33 Chicago, TechRise i mHUB Chicago. Została wyróżniona m.in. na liście 100 Kobiet 2022 wg Forbesa, 100 najbardziej inspirujących kobiet ekosystemu startupowego CEE według Vestbee VC i 23 Kobiet Roku 2023 wg My Company Polska.
Wykładowczyni akademicka (m.in. Uniwersytet Jagielloński), speakerka na kluczowych eventach branżowych (m.in. Inforshare, EKG), autorka pierwszego polskojęzycznego produktu online poświęconego rekrutacji w IT. Już jesienią 2023 premierę będzie miała jej książka, opisująca autorską metodę budowania kultur organizacyjnych: “Culturivy: The Power of Changing a Workplace”.
Joanna Kotzian
Współzałożycielka Well.hr
Współzałożycielka Well.hr, ekspertka w badaniu wellbeingu pracowników i budowaniu strategii dobrostanu. Od ponad 20 lat działa w branży doradczej, od 5 lat wspólnie z klientami i partnerami Well.hr zmienia na lepsze miejsca pracy. Prowadzi badania, tworzy i realizuje programy i strategie wellbeingu, prowadzi szkolenia, dzieli się swoją wiedzą w publikacjach. Poza wellbeingiem wśród jej zawodowych pasji są kultura organizacyjna, budowanie pozytywnych doświadczeń kandydatów i pracowników, badania wizerunku pracodawcy, budowanie zaangażowania pracowników, employer branding oraz zarządzanie różnorodnością. Wykładowczyni na studiach podyplomowych Pozytywna organizacja na ALK w Warszawie.
Firma Well.hr powstała w 2018 r. Została założona przez konsultantów i praktyków, których łączyły wieloletnie doświadczenia w obszarze HR i komunikacji, potrzeba zmieniania miejsc pracy na lepsze i przekonanie, że HR to temat o ludziach i dla ludzi, więc trzeba o nim mówić prosto i praktycznie.
Specjalizujemy się w obszarach: wellbeingu, employer brandingu, diversity&inclusion, budowaniu kultury organizacyjnej, zaangażowania oraz w komunikacji wewnętrznej. Prowadzimy badania, tworzymy strategie, prowadzimy kampanie i wdrożenia oraz dzielimy się wiedzą – w publikacjach, raportach, podczas konferencji i webinariów. Jesteśmy autorami badania Wellbein@Work Index oraz pierwszej w Polsce bazy pracoumilaczy.
Bartłomiej Sapała
Trener, coach i konsultant.
Trener, coach i konsultant. Szkoli z zakresu sprzedaży, zarządzania i efektywności osobistej. Doświadczenie w zarządzaniu zdobywał w firmie Decathlon. Po dwuletnim okresie szkolenia we Francji, przez 10 lat rozwijał Decathlon w Polsce jako dyrektor pierwszego sklepu, a następnie dyrektor operacyjny.
Prowadzi kompleksowe projekty szkoleniowo-doradcze dla firm. Autor publikacji i współautor książek biznesowych. Prowadzi zajęcia z efektywności osobistej na podyplomowych studiach dla HR BP na Akademii Leona Koźmińskiego.
W pracy trenerskiej i coachingowej wykorzystuje Analizę Transakcyjną. Ukończył Akademię Analizy Transakcyjnej.
Certyfikowany trener FRIS, Leaders L.E.A.D i WIAL (AcXon Learning).
W ciągu 13 lat pracy trenerskiej przeprowadził szkolenia w ponad 100 firmach. Pasjonat sportu, jogi, języków obcych i rozwoju osobistego. Mąż i ojciec, który lubi spędzać czas z rodziną.
dr Magdalena Popek
Psychologia Biznesu - Szkolenia Firmowe
Psycholog biznesu, trener biznesu, doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauk o komunikacji społecznej i mediach. Szkoli właścicieli firm i kadrę zarządzającą w zakresie psychologicznych aspektów zarządzania i budowania zespołu. Specjalizuje się w zarządzaniu informacją i komunikacją w firmach. Szkoli, pomaga ustrukturyzować komunikację w firmach. Wyznaje zasadę ciągłego, nieustannego rozwoju i samodoskonalenia w myśl zasady “Firma zaczyna się w głowie”. Uczy w sposób praktyczny od 2014 roku kadrę zarządzającą z wszystkich branż. Absolwentka psychologii stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Szkoły Trenerów Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
Dr Stanisław Wojnicki
Certyfikowany interim manager
Specjalista w zakresie strategii zarządzania kadrami z trzydziestoletnim doświadczeniem jako menedżer w korporacjach międzynarodowych, konsultant i nauczyciel akademicki. Od 2013 roku prowadzi własną firmę doradczą SW Mentoring i realizuje projekty interim management w przedsiębiorstwach w całej Polsce. Autor licznych artykułów oraz książki o zarządzaniu pokoleniami w firmie „Różne pokolenia, jedna organizacja. Cztery wymiary zarządzania wiekiem w firmie” (Warszawa 2015). Członek zarządów Polskiego Stowarzyszenia HR oraz Stowarzyszenia Interim Managers SIM.
Anika Osmólska
Head of People and Culture
W TRAFFIT pełni rolę Head of People and Culture w poczuciu powołania i misji tworzenia przyjaznego i rozwojowego miejsca pracy oraz łączenia tego z celami biznesowymi. Zależy jej na edukacji innych organizacji, że pracownik to przede wszystkim człowiek i największa wartość firmy. Dbanie o procesy HRowe, rekrutacyjne, kulturę organizacyjną to coś co sprawia jej ogromną satysfakcję. Nieustannie szuka innowacyjnych sposobów na ich ulepszanie. Prywatnie miłośniczka pieczenia w wersji na słodko oraz podróży.
Paweł Skrzeliński
Compensation & HR Analysis Manager
Po początkowym okresie poszukiwania miejsca w ramach funkcji HR (badanie rynku wynagrodzeń, konsulting HR, agencja headhunterska), od ponad 13 lat jestem związany przede wszystkim z Comp&Ben i obszarami pokrewnymi (Kontroling Personalny, system IT dla HR (Teta, Workday, SAP), Administracja i Payroll). Pracowałem między innymi dla Deloitte, Grupy Żywiec, Grupa Cersanit, Faurecia Automotive, FM Logistics. Obecnie jako Reward and HR Analyses Manager w firmie PEPCO jestem odpowiedzialny w skali całej Europy (18 krajów) za koszty personalne, systemy wynagrodzeń i raportowanie HR.Finalista konkursu Wolters Kluwers „Top HR Manager” w edycjach 2015 i 2017. Wierzę w ciągły rozwój. Wyznaję stwierdzenie, że kto pyta ten rządzi.
Prywatnie miłośnik Europy Wschodniej oraz aktywnej turystyki. Lubię się przemieszczać. Relatywnie często staram się podróżować, łącząc zwiedzanie z bieganiem. W latach 2018-2019 przebiegłem 24 półmaratony łącznie w 5 krajach. Zimą ubóstwiam biegówki. kilkukrotnie przebiegłem Bieg Piastów na dystansie 50km i 25km. Dodatkowo interesuję się tematami związanymi z finansami osobistymi, co wynika i przekłada się również na zakresu mojej pracy zawodowej.

Joanna Cur
Radca prawny, specjalistka prawa pracy i HR
Jeszcze cztery lata temu była pracownikiem korporacji – m.in. w Banku Pekao S.A. oraz T-Mobile Polska S.A., gdzie spędziła łącznie 20 lat. W wieku 42 lat, pracując na stanowisku managera regionalnego w dziale sklepów własnych T-Mobile Polska S.A., zdecydowała się spełnić odkładane wcześniej marzenie, aby zostać prawnikiem. Dostała się na prawo, a potem na aplikację radcowską. W tym roku zdała egzamin na radcę prawnego, a we wrześniu otworzyła wymarzoną Kancelarię Radcy Prawnego Joanna Cur, do czego konsekwentnie dążyła przez ostatnie osiem lat. Wykładowca, szkoleniowiec, mentorka, autorka wielu publikacji, które ukazały się m.in. w: „Forbes Polska”, „Rzeczpospolita”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Gazeta Wyborcza”, „Press.pl”, „HR Business Partner”, „Edukacja Prawnicza”, „HR na Szpilkach”, „Hello Zdrowie”.
Doris Maklewska
Trenerka LinkedIn, konsultantka
Trenerka, konsultantka i propagatorka budowania autentycznej marki osobistej, oraz marki pracodawcy za pomocą LinkedIn i Instagram. Promuje budowanie zdrowej kultury organizacyjnej i empatycznej komunikacji biznesowej Pasjonatka żeglarstwa!
Współpracuje z klientami indywidualnymi i organizacjami. Tworzyła strategie komunikowania marki pracodawcy m.in. dla ConvaTec, lidera urządzeń medycznych czy Korn Ferry, globalnej firmy outsourcingowej. Projektowała strategie rekrutacji m.in. dla Microsoft, GSK czy Whirlpool z wykorzystaniem niestandardowych metod pozyskiwania kandydatów, jednocześnie obniżając koszty procesów.
Na szkoleniach stawia na indywidualne cechy uczestników, opierając się na ich dostępnych zasobach, pokazując ich wpływ na potencjał organizacji.
W trakcie szkoleń wykorzystuje wieloletnie doświadczenie improwizacyjne i narzędzia coachingu prowokatywnego. Jej pierwszy Talent Gallupa, to Woo.

Piotr Szymczyk
Dyrektor Rozwoju, Dom Doradczy Wyższe Piętro HR
Piotr swojej codziennej pracy łączy perspektywę marketingu i sprzedaży. Środowisko profesjonalistów HR wspiera w rozumieniu celów, strategii oraz modeli biznesowych, tak by skutecznie odpowiadać na nie taktykami i narzędziami HR. W Domu Doradczym Wyższe Piętro HR, odpowiada za rozwój biznesu. Jest pomysłodawcą oraz prowadzącym cykl „Strategiczne poniedziałki z HR”
Specjalizuje się w rozwoju małych i średnich organizacji, wspiera w zawieraniu partnerstw oraz aliansów strategicznych. Współpracował m.in. z ICAN Institute wydawcą “Harvard Business Review Polska”, Uniwersytetem SWPS, Meet & Grow czy Ringier Axel Springer
Sławomir Łopalewski
Członek Zarządu, Dyrektor zarządzający LUX MED Ubezpieczenia
Menadżer z wieloletnim doświadczeniem w kompleksowym budowaniu biznesu ubezpieczeniowego,
głównie w obszarze bancassurance oraz w modelach wielokanałowych. Znany jest z doskonałego rozumienia aktualnych potrzeb, determinacji w poszukiwaniu rozwiązań oraz nieszablonowego podejścia do zarządzania zespołami i projektami.
Przez ponad dekadę był CEO PKO Ubezpieczenia, wcześniej CEO oraz Członkiem Zarządu odpowiedzialnym za sprzedaż i marketing Nordea Życie,
długoletnim członkiem Komisji Rewizyjnej PIU. Przez wiele lat pracował także w firmach doradczych, głównie Deloitte Consulting.
Sławomir jest absolwentem IESE Business School/AMP oraz kursów menadżerskich na Harvard Business School i Kellogg School of Management, a także Szkoły Głównej Handlowej i Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Iwona Wencel
CEO - HR Power Mentor
Inicjatorka i CEO microlearningowej platformy rozwojowej dla HR Business Partnerów – HR Power Mentor. HR Executive z blisko 25 letnim doświadczeniem jako senior menedżer i strategiczny partner, doradca zarządów polskich i międzynarodowych firm. Ekspertka i prelegentka licznych konferencji branżowych, podczas których chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi. Twórczyni narzędzi strategicznych dla HR. Jest pasjonatką i prekursorką wdrażania modelu HR Business Partneringu w Polsce. Autorka książki „#HROdNowa. 10 postaw na nowe czasy”.